Zakres odpowiedzialności:
• Realizacja celów dotyczących terminowości i kompletności dostaw do klientów,
• Obsługa zamówień – wprowadzanie zamówień do systemu SAP, weryfikacja warunków handlowych, potwierdzanie terminów dostaw, komunikacja z klientem oraz z działem planowania i działem sprzedaży,
• Przygotowanie wysyłki.
Wymagania:
•Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów,
•Mile widziane doświadczenie na stanowisku w obszarze obsługi klienta,
•Dobra znajomość języka angielskiego,
•Dobra znajomość pakietu MS Office,
•Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
•Zorientowanie na cele.
Oferujemy:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży,
• Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach.
Dołącz do nas!
Wyślij CV na adres: rekrutacja.cieszyn@ppg.com
Prosimy o zamieszczenie klauzuli następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.