Staff Service Sp. z o.o. jest polską firmą - agencją zatrudnienia z ponad 16-letnim doświadczeniem na rynku pracy.
Staff Service jest wpisana do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 115.
Głównym zadaniem stażysty/ki będzie wsparcie bieżącej pracy działu zajmującego się dokumentacją kadrowo-płacową.
Wymagania:
-kandydat/ka w trakcie studiów wyższych (HR, socjologia, ekonomia, prawo) lub/i
- status osoby bezrobotnej (rejestracja w Urzędzie Pracy i spełnienie warunków kwalifikujących do odbycia stażu),
- zainteresowanie zagadnieniami z obszaru HR,
- kompetencje interpersonalne,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność minimum 2 dni w tygodniu,
- elastyczność, samodzielność, inicjatywa
Oferujemy:
- Odbycie płatnego stażu (6 miesięcy)
- Możliwość nauki zawodu, nabywania doświadczenia,
- Elastyczny grafik obecności
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie cv na nasz adres email: cv@staffservice.com.pl
W temacie wiadomości prosimy o podanie numery referencyjnego: SHR/10/18
Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Staff Service Sp. z o.o. zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz.U. Nr 133, poz.926 z póź.zm.). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez okres 1 roku od dnia złożenia aplikacji. Oświadczam jednocześnie iż jestem świadomy, że moje dane osobowe mogą zostać usunięte z bazy Staff Service Sp. z o.o. bez mojej zgody.”
Administratorem Państwa danych osobowych jest Staff Service Sp.z o.o. Państwa dane osobowe są gromadzone wyłącznie na potrzeby bieżących i przyszłych rekrutacji. Zebrane dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom określonym przez obowiązujące prawo w tym zakresie.
Jednocześnie informujemy, iż każdy zarejestrowany w naszej bazie danych Kandydat ma prawo do aktualizacji przesłanej aplikacji.