Tytuł stanowiska: Telefoniczna obsługa klienta- infolinia AXA Assistance
Lokalizacja: Ostrawa
Wynagrodzenie: 2700 zł netto (podstawa+dodatki)
Branża: Ubezpieczenia
Zadania:
Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń w sprawie szkody pojazdów lub uszczerbku na zdrowiu. Pracownik, w celu rozwiązania problemu ma za zadanie skontaktować się z dedykowanym usługodawcą firmy AXA w danym okręgu. Jednocześnie należy informować ubezpieczonego o postępach w sprawie.
Wymagania:
język angielski na poziomie komunikatywnym
Inne benefity:
200 zł bony żywieniowe
300 zł dojazd w zależności od miejsca zamieszkania
Warunki zatrudnienia: umowa o pracę
Start pracy: od zaraz
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swoich dokumentów aplikacyjnych (CV), wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. W tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska.