Doradca Klienta w placówce partnerskiej GETIN NOBLE BANK S.A.
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
•pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
•profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów,
•dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
•zarządzanie przypisanym portfelem Klientów.
Oczekujemy od Ciebie:
•doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą i obsługą klienta,
•minimum średniego wykształcenia,
•praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
•dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
•umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju w branży finansowej,
•umiejętności budowania relacji,
•umiejętności pracy w zespole.
Jeśli Twój profil zawodowy różni się od naszych oczekiwań, a mimo wszystko jesteś ukierunkowany na rozwój w bankowości - złóż swoją aplikację, a my w odniesieniu do aktualnych procesów rekrutacyjnych, indywidualnie rozpatrzymy Twoją Kandydaturę.
Dołącz do naszego zespołu, a otrzymasz:
•stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
•wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy,
•samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
•pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
•współpracę z najbardziej innowacyjnym Bankiem w Polsce,
•samochód służbowy, do dyspozycji po okresie próbnym.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV mailem do dnia 30.04.2017.
Na ofertach prosimy o zamieszczenie klauzuli: “Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez P.W. „INTERMEDIATOR”, ul. Sosnowa 5, 46-022 Luboszyce. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.