Podstawowy zakres obowiązków:
1) aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów
2) realizacja operacji kasowych i otwieranie rachunków bankowych
3) prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowych depozytowo-kredytowych
4) realizacja indywidualnych planów sprzedaży
5) przygotowywanie dokumentów i umów dla klientów
6) kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
Miejsce pracy: placówki Banku zlokalizowane w Bielsku-Białej, Kozach, Wilamowicach i Skoczowie
Wymagania:
1) wykształcenie minimum średnie, preferowane ekonomiczne
2) umiejętność budowania dobrych relacji
3) wytrwałość w osiąganiu postawionych celów i realizacji zadań
4) mobilność
5) dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w pracy z gotówką
Oferujemy:
1) stabilne zatrudnienie
2) praca w młodym i dynamicznym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres sekretariat@bankbbs.pl