W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Export Area Manager
Miejsce pracy: Żywiec
Opis stanowiska:
- współpraca i rozwijanie kontaktów z klientami firmy
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji biznesowych
- przygotowywanie ofert oraz dokumentacji związanej ze sprzedażą
- monitorowanie działań konkurencji
- uczestnictwo w imprezach targowych i spotkaniach u klientów
- dbałość o odpowiednią jakość obsługi klienta
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz drugiego języka obcego /francuski, hiszpański lub niemiecki/
- mile widziane wykształcenie wyższe
- minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, poparte sukcesami
- umiejętności negocjacyjne
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej
- orientacja na wynik
- wysokie umiejętności interpersonalne i łatwość w budowaniu kontaktów
- inicjatywa i samodzielność w działaniu
- kreatywność
- gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjną pracę w młodym zespole i stabilnej firmie
- odpowiedzialne stanowisko zapewniające rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- samodzielność w pracy i podejmowaniu decyzji
- wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (pensja + prowizja)
Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie CV i listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@famed.com.pl W tytule wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska oraz nazwisko i imię kandydata.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydata. Na ofertach prosimy o zamieszczenie klauzuli: “Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji."