stanowisko lub firma
miasto lub województwo
wyszukiwanie zaawansowane »

Kierownik Personalny

Lokalizacja:
Twardogóra
Firma:
Familijna

Opis

Jesteśmy rodzinną firmą, która od niemal 30 lat łączy tradycję z nowoczesnością. Dynamicznie rozwijamy się w takich obszarach jak piekarnictwo, cukiernictwo oraz gastronomia. Naszą dumą są zdrowe i smaczne wyroby, a nagrodą zadowolenie konsumenta. Naszą pasją jest podnoszenie jakości produktów i utrzymywanie satysfakcji klienta na najwyższym poziomie.

Kierownik Personalny

Miejsce pracy: Kuźnia Czeszycka

Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem w celu terminowej i efektywnej realizacji bieżących zadań w obszarze zarówno twardego, jak i miękkiego HRu,
  • nadzór nad procesem naliczania wynagrodzeń i prowadzeniem dokumentacji personalnej,
  • planowanie oraz nadzór nad procesem rekrutacji, selekcji i adaptacji pracowników,
  • kreowanie i realizowanie polityki rozwoju i szkoleń, strategiczne planowanie kompetencji,
  • opracowywanie i wdrażanie procedur, instrukcji, regulacji wewnętrznych niezbędnych do realizacji polityki personalnej firmy oraz nadzór nad ich przestrzeganiem,
  • nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • merytoryczne wsparcie kadry managerskiej z zakresu przepisów prawa pracy,
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi (m.in. PIP, US, ZUS),
  • obsługę Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz benefitów dla pracowników,
  • nadzór nad prawidłowym stosowaniem regulacji wewnętrznych w zakresie ochrony danych osobowych,
  • projektowanie działań w zakresie Employer Brandingu.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane: zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, ekonomia),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 5 lat,
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość obsługi specjalistycznych programów kadrowo- płacowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem



Jeśli należysz do tych osób, które:

  • są komunikatywne,
  • rozumieją biznes i chętnie proponują sensowne rozwiązania,
  • terminowo, dokładnie oraz skrupulatnie podchodzą do powierzonych zadań,
  • potrafią umiejętnie organizować czas pracy swój i zespołu,

to nasz zespół czeka właśnie na Ciebie!

  • dowolna forma zatrudnienia
  • szkolenia
    oraz rozwój
    kwalifikacji
  • nagrody jubileuszowe
  • program
    wdrożenia
  • opieka medyczna
  • nowoczesne
    i przyjazne środowisko pracy
  • darmowa Zupa
  • pakiet świąteczny
  • pożyczki zakładowe
  • program poleceń pracowniczych
  • nagroda za brak absencji
  • pensja na czas

Prześlij swoje CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku APLIKUJ.

Aplikuj terazZa wszystkie aplikacje serdecznie dziękujemy i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

GRUPA FAMILIJNA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, iż administratorem danych osobowych przekazanych w dokumentach aplikacyjnych jest GRUPA FAMILIJNA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Kuźnicy Czeszyckiej 11, 56-320 Krośnice.

Mają Państwo możliwość dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych do innego administratora danych. Mogą Państwo także skorzystać z prawa do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W każdym czasie mogą Państwo cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem naszego inspektora danych: ochronadanych@familjna.pl. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli chcą Państwo, abyśmy zachowali Państwa CV w naszej bazie, prosimy umieścić dodatkowo w CV następującą zgodę:

„Zgadzam się na przetwarzanie przez GRUPA FAMILIJNA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
*