lastyczne warunki współpracy ,
bardzo dobre warunki finansowe (stała podstawa oraz liczne premie i bonusy),
bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowaną ścieżkę kariery,
komfortowe biuro ze strefą wypoczynku, pyszną kawą i świetnymi ludźmi,
nowoczesne narzędzia pracy (w tym system CRM),
wsparcie kompetentnego i wyrozumiałego szefa,
system pracy oparty o work-life balance,
liczne szkolenia, konkursy i eventy firmowe.
Oczekujemy:
wykształcenia wyższego,
doświadczenia zawodowego związanego z budowaniem i zarządzaniem zespołem sprzedaży/obsługi klienta,
sukcesów rekrutacyjnych i zdolności przywódczych,
poczucia odpowiedzialności za zespół i jego wyniki,
kreatywności i innowacyjności w codziennych zadaniach,
pozytywnej energii, którą wniesiesz do naszego zespołu.
Zakres obowiązków:
budowanie zespołu (osiąganie założonych celów
rekrutacyjnych),
odpowiedzialność za realizowanie przez zespół ustalonych KPI’s,
zarządzanie zespołem, a w szczególności motywowanie i wspieranie pracowników w ich rozwoju,
udział w projektowaniu lokalnej strategii rozwoju biznesu,