Opis stanowiska:
pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych,
sprzedaż produktów finansowych,
realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,
inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami,
profesjonalne doradztwo dla klientów klasy Prestige w zakresie oferowanych produktów.
Wymagania:
preferowane wyższe wykształcenie,
min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klientów Prestige,
doświadczenie w sprzedaży produktów i/lub usług,
znajomość dostępnych na rynku produktów bankowości detalicznej, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i/lub majątkowych,
rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Oferujemy:
atrakcyjne warunki finansowe – w tym wysokie prowizje, podstawę plus prowizję,
cotygodniowe wypłaty wynagrodzeń,
otwartą ścieżkę kariery w międzynarodowej korporacji,
wdrożenie do zawodu przez najlepszych managerów i mentorów,
szeroki wachlarz specjalistycznych szkoleń,
wyjazdy zagraniczne dla najlepszych,
udział w konferencjach, sympozjach finansowych.