Poszukujemy ambitnej osoby z wysoką kulturą osobistą posiadającej chęć rozwoju i samorealizacji oraz zaangażowanej w realizację planowanych zadań.
Realizujemy audyty zewnętrzne w zakresie działalności Firm, audyty projektów dofinansowanych z UE oraz (specjalistyczne) audyty związane z wykrywaniem defraudacji w Firmach i Organizacjach (sektor publicznych). Posiadamy niszową, specjalistyczną wiedzę i umiejętności w zakresie realizacji audytów defraudacyjnych. Realizujemy również usługi doradcze związane z rozwojem biznesu (w tym jego finansowania) oraz zabezpieczania biznesu przed stratami (wdrażanie polityk antyfrudowych i przeciwdziałanie defraudacjom). Przykładowe referencje publikujemy na naszej stronie www.
Zapoznamy się z każdą aplikacją.
Obowiązki
1. współudział w budowaniu strategii marketingowej w Internecie oraz jej realizowanie
2. planowanie i realizacja kampanii internetowych
3. wsparcie w procesach kształtowania skutecznej komunikacji z Klientami w ramach prowadzanych projektów SEM/SEM (oraz reklamy kontekstowej i ewentualnie PPC)
4. opracowywanie i aktualizacja treści (w tym na stronę opartą na Wordpress)
5. kontakt z potencjalnymi Klientami, wstępne ofertowanie usług
6. opracowanie i skuteczne, profesjonalne prowadzenie profili społecznościowych
7. opracowywanie ankiet oraz przeprowadzanie badań rynkowych (m.in. z wykorzystaniem narzędzi własnych narzędzi oraz social media)
8. stała analiza skuteczności realizowanych zadań i cykliczne raportowanie wyników
9. udział w prezentacjach dla Klientów
Obowiązki opcjonalne (w przypadku Kandydata posiadającego przedmiotowe umiejętności)
1. tworzenie i wdrażanie w strategii SEM/SEO, PPC Advertising,
2. udział w audytach (z wykorzystaniem wiedzy SQL)
Wymagania (lub mile widziane):
1. Doświadczenie w opracowaniu analiz dot. potencjału rynku (konkurencji, zapotrzebowania rynku, pozycjonowania produktu/usługi).
2. Wiedza z zakresu Social Media Marketing oraz znajomość sytemu Facebook Ads
3. Znajomość WordPress
4. umiejętność i łatwość pisania tekstów merytorycznych i reklamowych („lekkie pióro”)
5. Bardzo dobra organizacja pracy (wysoki poziom samodyscypliny)
6. min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym realizowaniu projektów z zakresu marketingu i public relations
Dodatkowe (uzupełniające) wymagania (będące dodatkowym atutem):
1. wiedza i doświadczenie z zakresu SEM/SEO, PPC Advertising
2. bardzo dobra znajomość: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends i innych (m.in. WEBPOZYCJA, Semstorm)
3. znajomość SQL (i/lub innych baz danych)
4. znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
5. dodatkowo: znajomość podstawowych zagadnień związanych z wprowadzaniem nowych procesów kontrolnych w działalności firmy,
6. umiejętność pracy pod presją czasu – koncentracja na wynikach i efektach pracy.
Oferujemy:
1. umowę o pracę z ustaloną pensją podstawową oraz precyzyjnie ustalonymi premiami związanymi z efektami pracy.
2. zatrudnienie na czas próbny 3 miesiące, następnie na czas określony (maksymalnie do 12 miesięcy) po którym umowa na czas nieokreślony,
3. możliwość elastycznego czasu pracy, włączając w to również pracę zdalną.
4. możliwość udziału w audytach zewnętrznych (projektów UE, działalności statutowej)
5. udział w szkoleniach wewnętrznych, a po okresie próbnym w szkoleniach zewnętrznych
Aplikacje należy przesyłać na adres kadry@kancelaria-experio.pl z kodem EXP/MA/19/01/02 w tytule wiadomości.