Zadania:
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym
Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami
Bezpośrednia obsługa gotówkowa i bezgotówkowa Klientów Banku
Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank
Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank
Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe minimum licencjat (preferowane kierunki ekonomia, bankowość, finanse) lub ostatnie lata studiów
Minimum 1 rok doświadczenia w aktywnej sprzedaży bezpośredniej lub pośredniej produktów (preferowane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych i finansowych)
Umiejętność budowania relacji i otwartość na potrzeby Klientów
Entuzjazm, energia i zaangażowanie we wdrażaniu nowych technologii i innowacyjności
Skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie.
Chęć rozwoju i doskonalenia zawodowego
Korzyści:
Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
System szkoleń i programów rozwojowych
Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance