stanowisko lub firma
miasto lub województwo
wyszukiwanie zaawansowane »

Przeglądaj oferty pracy w Specjalista ds. reklamy

30 Specjalista ds. reklamy ofert pracy w Polsce

Specjalista ds. reklamy to zatrudniona w przedsiębiorstwie osoba odpowiedzialna za nadzorowanie działań promocyjnych. Do jej głównych zadań należy budowanie i wdrażanie strategii z zakresu marketingu, promocji i reklamy produktów. Na co dzień współpracuje z działem sprzedaży w zakresie działań marketingowych i promocyjnych. W zakresie tych działań może być pierwszą osobą do kontaktu dla współpracujących podmiotów zewnętrznych takich jak agencje reklamowe, domy mediowe, firmy doradcze. Poza tym, specjalista ds. reklamy jest odpowiedzialny za przygotowywanie i realizację kampanii reklamowych wśród klientów, kreowanie wizerunku firmy oraz reprezentowanie firmy na branżowych imprezach lub targach. W zależności od zakresu obowiązków ma zadanie śledzić i analizować efektywność kampanii reklamowych, redagować i przygotowywać do publikacji teksty reklamowe. Powinien być na bieżąco z najnowszymi trendami dotyczącymi rynku na którym działa firma, a także śledzić działania konkurencji.

Obowiązki i umiejętności

Osoby zainteresowane rozpoczęciem pracy na stanowisku specjalisty ds. reklamy powinny spełnić określone warunki. Pierwszym z nich jest wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym lub humanistycznym. Drugim może być doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym na przykład praca w agencji marketingowej, reklamowej, domu mediowym. W dalszej kolejności, przyszły specjalista ds. reklamy powinien bardzo dobrze znać narzędzia marketingowe wykorzystywane w tradycyjnych środkach przekazu oraz w internecie. Na koniec powinien posiadać konkretne cechy osobowościowe, takie jak otwarty umysł, kreatywność, wysokie umiejętności interpersonalne oraz duża motywacja do pracy i nastawienie na sukces.

Stanowisko specjalisty ds. reklamy wymaga:
- Kreatywności i otwartego umysłu
- Wysokich umiejętności interpersonalnych
- Znajomości rynku i trendów reklamowych

Wymagane kwalifikacje

  • Wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym lub humanistycznym
  • Znajomość narzędzi marketingowych
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Przydatne linki

Najlepsi pracodawcy

Najlepsze lokalizacje dotyczące Specjalista ds. reklamy

Najlepsze firmy oferujące pracę

Podobne oferty pracy

Czy pracujesz w tej branży? Jesteś zadowolony?