stanowisko lub firma
miasto lub województwo
wyszukiwanie zaawansowane »

Przeglądaj oferty pracy w Specjalista ds. marketingu internetowego

19 Specjalista ds. marketingu internetowego ofert pracy w Polsce

Dziedzina reklamy internetowej jest bardzo szeroka, dlatego firmy zatrudniają specjalistów od marketingu internetowego. Ze względu na dynamikę rozwoju internetu oraz przenoszenia coraz większej ilości informacji drogą elektroniczną, obecnie biznes musi reklamować się w internecie, aby pozyskiwać nowych klientów. Dlatego firmy zatrudniają specjalistów ds. marketingu, którzy zajmują się tylko reklamowaniem firmy przez internet. Jest to bardzo szeroka dziedzina, więc specjalista musi mieć doświadczenie w branży. Specjalista jest odpowiedzialny za zaprojektowanie i stworzenie strategii marketingowej, oraz za raportowanie jej skuteczności.
Specjalista ds. marketingu internetowego w szczególności zajmuje się: projektowaniem strony firmy we współpracy z webmasterem, organizowaniem kampanii reklamowych, wykupywaniem przestrzeni reklamowej na innych stronach internetowych, organizowaniem promocji w sklepie internetowym a także reklamowaniem strony przy pomocy e-mail. Osoba na tej pozycji powinna również współpracować ze specjalistą od pozycjonowania w wyszukiwarkach, jest to jedna ze skuteczniejszych form kampanii. Specjalista powinien również współpracować z działem obsługi klienta, aby ewentualne pytania i problemy klientów wysyłane przez stronę firmową były rozpatrywane szybko i zadowalająco dla klienta.

Obowiązki i umiejętności

Specjalista ds. marketingu internetowego odpowiedzialny jest za zaprojektowanie, wdrożenie i czuwanie nad internetową strategią marketingu firmy. Powinien ściśle współpracować z webmasterem, specjalistą SEO oraz działem obsługi klienta. Ponadto wymaga się, aby negocjował jak najlepsze warunki reklamowania się na innych stronach internetowych oraz umiał analizować efektywność działań SEM. Specjalista powinien dbać, aby prezentowane w internecie dane marketingowe były zawsze aktualne i dostępne dla potencjalnych klientów.
Od specjalisty ds. marketingu internetowego wymaga się:
• Aktywnego uczestniczenia w tworzeniu i optymalizacji strony
• Prowadzenia akcji pozyskiwania klientów przez internet
• Ścisłej współpracy z innymi współtworzącymi działami

Wymagane kwalifikacje

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu internetowego
  • Znajomość systemu analizy kampanii Google Analytics oraz AdWords
  • Mile widziany certyfikat Google AdWords

Przydatne linki

Najlepsi pracodawcy

Najlepsze lokalizacje dotyczące Specjalista ds. marketingu internetowego

Najlepsze firmy oferujące pracę

Podobne oferty pracy

Czy pracujesz w tej branży? Jesteś zadowolony?