stanowisko lub firmamiasto lub województwo
wyszukiwanie zaawansowane »

Przeglądaj oferty pracy: PR, reklama, marketing

3,979 PR, reklama, marketing w Polsce

Public relations, reklama i marketing to trzy działy, które zawsze powinny blisko ze sobą współpracować przy osiągnięciu głównego celu: budowanie marki i zwiększenie zysków ze sprzedaży. Każdy z tych działów ma nieco inne narzędzia do dyspozycji i sposoby osiągania celów. Głównym zadaniem osób pracujących w public relations jest budowanie relacji, wizerunku firmy i reprezentowanie jej przed mediami i klientami. Osoby pracujące w dziale reklamy powinny dążyć do tworzenia przyciągających wzrok materiałów, które prezentują wyższość produktów firmy nad innymi. Osoby z działu marketingu odpowiedzialne są za prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie ich w odpowiednich miejscach oraz docieranie do docelowej grupy odbiorców wszystkimi możliwymi sposobami.
Bez osób pracujących w tych działach firma nie może się rozwijać. Choćby miała najlepszy i najtańszy produkt, zawsze musi szukać sposobu na dotarcie do potencjalnego klienta i zachęcenie go do zakupu. W mniejszych firmach zadania wszystkich trzech działów może spełniać jedna osoba, ale dobrze wykształcona i z doświadczeniem zawodowym oraz szeroką wiedzą w tej tematyce.

Obowiązki i umiejętności

Osoby pracujące w tych działach powinny bardzo dobrze znać sprzedawane produkty oraz umieć znaleźć grupę docelową i zachęcić ją do kupna produktu. Wiąże się to nie tylko z posiadaniem umiejętności marketingowych, ale również psychologicznych i społecznych. Oczekuje się, że w wyniku działań osoby zatrudnionej sprzedaż produktów wzrośnie, a firma odnotuje zwiększenie zysków. Kandydaci powinni mieć doświadczenie i umieć przedstawić swoje portfolio w ciekawy i intrygujący sposób.
Od osoby pracującej w dziale PR, reklamy i marketingu wymaga się:
· Bardzo dobrej znajomości rynku oferowanego produktu
· Umiejętności tworzenia i realizowania kampanii reklamowych
· Doświadczenia na rynku reklamy

Wymagane kwalifikacje

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Portfolio bądź doświadczenie w pracy
  • Znajomość rynku i trendów

Przydatne linki

Popularne stanowiska w branży PR, reklama, marketing

Czy pracujesz w tej branży? Jesteś zadowolony?

najnowsze PR, reklama, marketing

Merchandiser - produkty do stylizacji włosów
Ząbkowice Śląskie, Dolnośląskie
Promotor marki HUAWEI
Kraków, Małopolskie
Promotor marki Huawei
Starogard Gdański, Pomorskie
Promotor marki Huawei
Lębork, Pomorskie
Promotor marki Huawei
Tczew, Pomorskie
Promotor marki Huawei
Słupsk, Pomorskie
Promotor marki Huawei
Malbork, Pomorskie
Specjalista ds emisji reklamy
Koszalin, Zachodniopomorskie