stanowisko lub firmamiasto lub województwo
wyszukiwanie zaawansowane »

Przeglądaj oferty pracy w Kierownik ds. kluczowych klientów

44 Kierownik ds. kluczowych klientów ofert pracy w Polsce

Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager) to osoba odpowiedzialna za zarządzanie projektami i procesami, które są strategiczne z punktu widzenia działalności przedsiębiorstwa. Do jego obowiązków należy organizowanie i koordynowanie pracy działu marketingu oraz sprzedaży, tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej firmy oraz współpraca z kierownikami oraz dyrektorami poszczególnych działów. Jest on także odpowiedzialny za planowanie budżetu marketingowego, nadzorowanie akcji marketingowych, a także działań długoterminowych, nastawionych na rozwój firmy. W kwestii sprzedaży monitoruje jakości świadczonych usług, sposób kreowania marki oraz bierze udział w tworzeniu planów sprzedażowych. Musi on także podtrzymywać pozytywne relacje z kluczowymi klientami firmy, a w zakresie oferty sprzedaży negocjować warunki współpracy. Osoba na stanowisku kierownika powinna mieć wyższe wykształcenie na kierunku biznesowym lub managerskim. Musi być na bieżąco z sytuacją rynkową, śledzić najnowsze trendy w dziedzinie odpowiadającej działalności przedsiębiorstwa. Powinna także badać i analizować działania konkurencji.

Obowiązki i umiejętności

Dodatkowym atutem jest doświadczenie w zarządzaniu zespołem, znajomość narzędzi marketingowych oraz umiejętność tworzenia planów oraz strategii marketingowych, inicjatywa w działaniu i kreatywność pozwalają na rozwój pracy zespołu. W kontakcie z klientem przydatnymi umiejętnościami są przygotowywanie ofert handlowych oraz biegłe prowadzenie negocjacji handlowych. Kierownik ds. kluczowych klientów powinien być mobilny, a wyjazdy do klientów nie powinny stanowić dla niego problemu.

Stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów wymaga:
- Umiejętności samodzielnego prowadzenia projektów i rozdzielania zadań
- Wysokiej kultury osobistej oraz znajomości etykiety biznesowej
- Umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych i prezentacyjnych

Wymagane kwalifikacje

  • Wyższe wykształcenie na kierunku biznesowym lub managerskim
  • Doświadczenie w handlu lub pracy na stanowisku kierowniczym
  • Wiedza na temat aktualnych wskaźników i trendów rynkowych w obszarze działalności przedsiębiorstwa

Najlepsi pracodawcy

Najlepsze lokalizacje dotyczące Kierownik ds. kluczowych klientów

Najlepsze firmy oferujące pracę

Podobne oferty pracy

Czy pracujesz w tej branży? Jesteś zadowolony?