stanowisko lub firma
miasto lub województwo
wyszukiwanie zaawansowane »

Przeglądaj oferty pracy w Dyrektor marketingu

22 Dyrektor marketingu ofert pracy w Polsce

Dyrektor marketingu jest osobą odpowiedzialną za budowanie wizerunku firmy, promowanie produktów i zdobywanie zaufania konsumentów do marki. Funkcja może być łączona z funkcją dyrektora komunikacji, jednak zawiera odpowiedzialność za bardziej wyspecjalizowany człon. Dyrektor marketingu buduje i realizuje strategie przy pomocy zespołu specjalistów od marketingu, a po przeprowadzeniu akcji, analizuje raporty i skuteczność działań, oraz obiera dalszy kierunek rozwoju. Dyrektor odpowiada za spójność kampanii a także jej wyniki.
Dyrektor jest odpowiedzialny za wybór projektów reklam i kampanii. W dobie internetu jest również ważne, aby pamiętał o aktualizacjach strony internetowej firmy i ofert tam zawartych. Powinien również pracować nad prestiżem marki, wprowadzając standardy ISO i certyfikaty jakości produktu. Dyrektor również organizuje prezentację firmy na targach i wystawach, a także współpracę przy projektach unijnych, wspieranych medialnie i dotacjami. Powinien orientować się w trendach na rynku produktu, potrafić dostosować i jednocześnie wyróżnić firmę spośród konkurencji.

Obowiązki i umiejętności

Dyrektor marketingu jest odpowiedzialny za promowanie firmy w branży, kraju i na świecie. Wybiera i realizuje strategie marketingowe, a następnie ocenia ich skuteczność. Jest odpowiedzialny za budowanie solidnej i rozpoznawalnej marki na rynku oraz prezentowanie firmy w jak najlepszym świetle. Dyrektor marketingu powinien posługiwać się wszystkimi możliwymi kanałami i sposobami reklamy, w tym internetowej, telefonicznej, przy pomocy telewizji, billboardów, radia i innych.
Stanowisko dyrektora marketingu wymaga:
• Umiejętności odpowiedniego doboru strategii do sytuacji rynkowej
• Umiejętności interpretacji raportów skuteczności strategii oraz wyciągania z nich wniosków
• Znajomości różnych metod marketingu i kanałów ich dystrybucji

Wymagane kwalifikacje

  • Wykształcenie wyższe w kierunku marketing
  • Wieloletnie doświadczenie w branży
  • Dobra znajomość promowanego produktu lub rynku
  • Mile widziana znajomość języków obcych

Przydatne linki

Najlepsze lokalizacje dotyczące Dyrektor marketingu

Podobne oferty pracy

Czy pracujesz w tej branży? Jesteś zadowolony?